Гарантія

Група компаній «АІС» пропонує Вам легкові, вантажні автомобілі, автобуси, трактори та іншу спеціальну техніку, яка виготовлена з високоякісних матеріалів та відповідає високим стандартам якості.

Перед початком експлуатації рекомендуємо Вам, уважно ознайомитися з встановленим обладнанням, особливостями експлуатації та обслуговування, які прописані в інструкції з експлуатації та Сервісній книжці.

Виробник надає гарантію на товар, включаючи всі його складові та комплектуючі (за винятком обмежень прописаних в сервісній книжці, а також в даному розділі сайту).

Гарантія Виробника поширюється виключно на усунення недоліків, що виникли внаслідок дефекту в матеріалі або мають виробничий характер і діє тільки для транспортних засобів, куплених через офіційну дилерську мережу протягом гарантійного терміну експлуатації.

Для того щоб скористатися гарантією Виробника, необхідно звернутися на будь-який авторизований сервісний центр в Україні, який уповноважений надавати ремонтні та сервісні послуги на техніку даної марки. Адреси та телефони авторизованих сервісних центрів в Україні вказані в Сервісній книжці, а також на офіційному сайті торговельної марки, техніку якої Ви придбали.

Для збереження права скористатися гарантією Виробника, необхідно регулярно і своєчасно, згідно з регламентом, прописаному в Сервісній книжці надавати транспортний засіб на авторизований сервісний центр для проведення технічного обслуговування, огляду та діагностики, а також дотримуватися умов, які зобов'язаний дотримуватися Власник для збереження гарантії.

Гарантійне обслуговування надається тільки при наявності Сервісної книжки, з відповідними відмітками, що підтверджують своєчасне виконання робіт з технічного обслуговування в обсягах і кількості рекомендованих Виробником, а також ремонту та встановлення додаткового обладнання виключно на авторизованих сервісних центрах даного бренду.

Сервісна книжка і Керівництво по експлуатації поставляється разом з транспортним засобом.
Сервісна книжка є дійсною за умови наявності в ній такої інформації:
- в повному обсязі надана інформація про придбану техніку, продавця і власника;
- дата продажу Власнику (дата початку гарантії);
- заповнена реєстраційна картка власника і цей гарантійний талон, що підтверджує ознайомлення Клієнта з умовами гарантії;
- заповнений талон і відірваний корінець проведення передпродажної підготовки, що також підтверджує перевірку власником комплектності та споживчих характеристик.

ЩО НЕ БУДЕ ЗАБЕЗПЕЧЕНЕ ГАРАНТІЄЮ
Гарантія Виробника обмежена виключно дефектами виробничого характеру та не поширюється на такі випадки:
- регламентні роботи на плановому технічному обслуговуванні, включаючи діагностику та регулювання будь-яких систем, чистку, змащування, балансування, проточку, заміну або долив всіх видів масел, експлуатаційних рідин, якщо це не є необхідністю при проведенні гарантійного ремонту;
- роботи з профілактичного обслуговування, миття, полірування, чистку салону;
- матеріали одноразового використання та інше, що підлягає зносу і руйнуванню при нормальній експлуатації: лампи, запобіжники, щітки склоочисника, масла моторні, трансмісійні, гідроприводів, рідини - охолоджуюча, приводу зчеплення, гальмівна, склоочисника і т.д., гумовотехнічні вироби (в тому числі шини), захисні кожухи і підкрилки, троса приводу гальма стоянки.
- природний знос і природне старіння, зміна стану деталей, що виникло в процесі виконання ними своїх функцій (в тому числі деталей внутрішньої та зовнішньої обробки, сидінь);
- дефект або пошкодження, які виникли внаслідок несвоєчасного усунення інших несправностей;
- експлуатація техніки при недостатній кількості експлуатаційних матеріалів (масла, охолоджуючої або гальмівної рідини) у зв'язку з несвоєчасним виявленням експлуатаційної витрати або витоку;
- при використанні не рекомендованих Виробником експлуатаційних рідин, палива і мастильних матеріалів;
- несправності паливної системи, випуску, впуска і запалювання внаслідок використання палива, що не відповідає вказаному в Керівництві по експлуатації і нормативам чинного законодавства України (також забрудненого або етилованого бензину);
- пошкодження (в тому числі деталей трансмісії), які виникли внаслідок помилкових дій при управлінні транспортним засобом;
- пошкодження (в тому числі деталей підвіски і рульового управління), які виникли внаслідок неакуратного водіння на нерівностях доріг, які супроводжуються ударними навантаженнями на деталі транспортного засобу;
- перевищення експлуатаційних можливостей;
- використання в змаганнях, ралі або місцях не придатних для руху транспорту;
- використання не оригінальних запасних частин, модифікації вузлів і деталей, обслуговування або ремонту на станціях технічного обслуговування, які не входять до списку авторизованих сервісних центрів;
- не дотримання рекомендацій описаних в інструкції з експлуатації.

ТАКОЖ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ГАРАНТІЙНОМУ РЕМОНТУ ТАКІ НЕЗНАЧНІ ВІДХИЛЕННЯ, ЯК:
- незначний шум та вібрація, які не впливають на технічні характеристики і якість функціонування техніки (в тому числі пластикових, шкіряних та інших елементів салону);
- запотівання або утворення окремих крапель в районі прокладок і сальникових ущільнень, що не вимагає поповнення, мастила в інтервалі між плановими технічними обслуговуваннями;
- природне проникнення атмосферної вологи у внутрішні вузли та деталі, якщо Виробником не передбачена їх герметичність;
- дефекти, які виникли в умовах, які не відповідають постійним умов експлуатації.
Гарантія Виробника не поширюється на прямі і не прямі витрати пов'язані з неможливістю використовувати техніку, її транспортування, витрати палива, телефонні переговори, втрату часу, доходів та інші комерційні або моральні збитки при постановці транспортного засобу на планове технічне обслуговування і гарантійний ремонт.

ПРАВИЛА І ТЕРМІНИ ПРОВЕДЕННЯ ГАРАНТІЙНОГО РЕМОНТУ

Приводом для проведення гарантійного ремонту є письмова заява Власника транспортного засобу (ТЗ), або довіреної їм особи, яка складається у довільній формі і має містити опис недоліку і вимог щодо його усунення, із зазначенням прізвища, імені, по батькові, контактну інформацію та місця проживання Власника.

Дилер зобов'язаний розглянути претензію протягом трьох днів (претензія вважається дійсною, тільки при наявності МС).

На підставі огляду та діагностики ТС представниками Дилера, складається рекламаційний акт з висновком про наявність чи відсутність гарантійного випадку, який обов'язково підписується власником.

Якщо Власник і Дилер не дійшли згоди щодо причин виникнення дефектів ТЗ, Власник має право вимагати направлення ТЗ на експертизу в дослідний центр або лабораторію, які акредитовані для проведення даних робіт згідно з законодавством України.

Експертиза проводиться за рахунок Дилера або Виробника.

Якщо в результаті експертизи буде доведено, що дефекти виникли внаслідок порушення Власником правил і норм зазначених в експлуатаційній документації (інструкції з експлуатації та Сервісній книжці), умов зберігання або транспортування, використання неякісного палива, використання матеріалів не рекомендованих Виробником або внаслідок дій третіх осіб, вимоги власника не підлягають задоволенню, а Власник зобов'язаний компенсувати Дилерові (Виробникові) витрати на проведення експертизи.

За результатами огляду ТЗ Дилер оформляє наряд-замовлення на виконання робіт, необхідних для усунення дефектів.

Під час прийому ТЗ на гарантійний ремонт Дилер у присутності Власника, або уповноваженої ним особи, перевіряє споживчі характеристики ТЗ, комплектацію, наявність видимих ??пошкоджень або дефектів ЛКП, заводський номер, дату виготовлення, свідоцтво про реєстрацію ТЗ або тимчасовий реєстраційний талон і сервісну книжку.

Після проведення гарантійного ремонту Дилер робить відмітку в Сервісній книжці із зазначенням номера та дати оформлення наряд-замовлення, згідно з яким були проведені роботи. Власник підписом у наряд-замовленні підтверджує виконання гарантійного ремонту та отримання ТЗ.

Один з примірників наряду-замовлення передається Власнику ТЗ.

Увага!
При проведенні гарантійного ремонту ремонтується або змінюється тільки дефектна деталь (деталі), яка є мінімальною збірною одиницею. Якщо дефектною є деталь вузла або агрегату, яку по ряду причин неможливо відремонтувати або замінити окремо, то проводиться заміна вузла в зборі. При наявності деталей на складі Дилера, ремонт проводиться негайно. У разі їх відсутності, ремонт (заміна) проводиться протягом 45 календарних днів, з дати початку ремонту.

арантійний період експлуатації на ТЗ продовжується на період перебування ТЗ в гарантійному ремонті.

Додаткову інформацію Ви можете отримати, зв'язавшись з Дилером, де Ви придбали ТЗ або звернувшись на інформаційну лінію АІС 0800 500205.

 
 
 
 
Отзывы, жалобы, предложения

Повідомлення надіслано! Запит буде опрацьовано найближчим часом

  • Правова обмовка

    Юридичне застереження:

    Надаю свою безумовну згоду, без обмежень терміну її дії, на обробку, зберігання, а також використання в інший спосіб інформації, яка представляє мої персональні дані надані вище товариству з ТОВ «Група компаній АІС» та іншими компаніям ТОВ «Група компаній АІС», а також третім особам, з якими ТОВ «Група компаній АІС» уклало / укладе відповідні договори з метою:

    ((I) надання мені будь-якої інформації, в тому числі про товари і послуги, які в подальшому можуть бути цікавими для мене, шляхом відправлення SMS і електронних повідомлень;

    ((Ii) збору та обробки статистичної інформації та проведення маркетингових та інших досліджень;

    Я підтверджую, що повідомлений про включення зазначених персональних даних до бази персональних даних ТОВ «Група компаній АІС», мені роз'яснені мої права (ст. 8 Закону України "Про захист персональних даних"), мені зрозуміла мета обробки персональних даних, я попереджений , що обробка (в тому числі передача) персональних даних може бути здійснена третім особам виключно за умови дотримання вимог законодавчих актів України щодо забезпечення конфіденційності при обробці і передачі персональних даних.

     

 

Ми рекомендуємо

 
Передзвоніть мені

Вкажіть, будь ласка, своє ім'я та контактний номер телефону. Фахівці нашої компанії зв'яжуться з Вами найближчим часом

  • Правова обмовка